Followers

About Me

Friday 22 April 2011

lama nye x singgah blog.. hehehe..

fuh.. fuh.. fuh.. [tiup habuk]

lama tul x singgah n update pe2 kt blog ni... sowy erk... busy gegiler sjk keja ni...  bnyk tul nk share ngan u alz..

keje yg skrg ni, best n senang giler.. just suh client sign cntrct jer.. ceh... pastu dah dpt duit.. tp kena la rajin yer..

n then best fren aku, jack, dah keja satu ofis lak ngan aku.. ffuuhhh.. pastu aku lak jd mak dia, means aku kena train die.. x pndi la nk train org.. dah la aku ni jenis yg spontan. dpn org baru leh ckp pe yg nk d ckp... n my boss said "u kena jaga n train helmi tau..!" pe hal lak aku yg kena.. bnyk g org yg leh train die...

yg best nye sal keja aku ni.. leh kenal2 ngan mamat yg hensem2.. coz smua client aku, fffuuhhh.. cute! hensem! n then pndi layan client gtu.. hahahaa.. tp jaga batasan erk... pas business matter, no la...

n then, kt tempat keja ni.. rmi wat gosip sal john ngan aku.. john ni, chinese guy comel lau die senyum n die chinese yg plg baik yg pernah aku jumpa... nk kate aku ngan john i rapat, x la sgt.. just kebetulan je kitorg bual cmtu, then dah satu ofis bergossip...

pastu x leh blah ari ni, de la my officemate mention sumting smpi terbeliak mata aku, jd beso gtu..

officemate: u... i rasa kan albert tu suka ngan u la..
aku: ha!? gilo ker! cina la tu.. sunat pon x!
officemate: iyer.. u xperasan ker?
aku: perasan pe lak?
officemate: u x perasan ker.. lau die masuk masuk ofce jer, die mest dtg n jmpe u dulu.. slm u.. pastu lau u duduk kt lantai, dia pon join duk sebelah.. since i strt keje lek, i tngok je c albert tu.. die layan u lain cm die layan kitorg tau..
aku: o yeker.. i x perasan pon.. i layan jer.. hahahaa.. xde la tu.. tp lau dia suka i, ok pe.. dpt bf australia kn.. hahahaha

kt ofice aku, de la chinese guy nama Albert [xtau lak nm penuh die].. die ni baru je abs bljr kt australia n then trus join kt company aku.. comel.. cute.. n yg penting skali, albert ni anak millionnaire.. dtg n blk keja.. nek merc, driver anto n amek lagi.. tp yg aku suka sal albert ni, dia x sombong, giler friendly.. mostly la kn.. anak org kaya ni, perangai cm sial!(phm2 la yer)

so, skrg satu ofis tu bergossip sal aku-albert-john.. aiii nape la nk gosip kn aku ngan chinese guy.. xde dah ke laki melayu yg nk ngan aku.. hahahahahaaaaa.!!!!!

No comments:

Post a Comment