Followers

About Me

Wednesday 30 March 2011

I love U

Dalam hidup ni, de 2 org yg aku syg selain family aku.. sahabat yg terbaik dlm hidup aku, Nurhasanah n Jack (helmi).. my No.1. always.. is Hasanah.. 

its her!!!!!
She is the cutest friend that i ever had.. we know since 2004.. aku dah lama kenal dia.. dari sekolah rendah g.. tapi, aku x pena tegur dia.. slalu tengok dia dari jauh. huhu.. kitorg kenal tul2 tym 2004, masa sekolah menengah.. masa tingkatan 4, kitorg satu kelas.. n kena lak duk sebelah2.. ngam la tu.. at first, aku x tau nk cakap per ngan die.. coz dia pon pendiam, yang aku ni lak, x pndi nk borak2.. kitorg start rapat bila de  boyz dalam klas suka sgt kaco dia, buli dia.. EEEeee..!! aku lak yang naik geram! So, dari situ la aku rapat ngan dia coz aku x tahan tngok dia kena kaco jer!

aku ni lak overprotected! lau de laki dtg dalam hidup dia, sibuk tnya cm2.. cnth nye :"ha! sape tu!?".. yela.. hasanah ni terlampau baik tau.. lembut la tu.. cm gelas yg senang pecah! (metafora lak dah aku ni)

Yang paling bestnya tentang kitorg ni.. birthday kitorg jatuh pada tarikh dan tahun yang sama tapi, bulan jer yg berlainan.. aku lahir pada 17 Disember, Hasanah lak 17 November.. So, lau celeb birthday, kitorg akan rotate.. cuma baru2 ni, dah lama x celeb birthday sesama coz dia pon dah keja, aku pon dah keja.. jumpa pon dah kurang2.. weekend jer leh jumpa.. 

Dan, yang kedua best tentang kitorang ni.. bila kitorg p jalan2.. orang akan salah anggap yang kitorg ni sister.. hahahahaa... choi! bukan la... even org penah anggap kitog ni kembar!! hahaha.. xleh blah.. lau jadi cmtu, masing2 pandang muka each other n ketawa2.. yang sedih nye, kitorg x de banyak gambar bersama, coz hasanah ni x suka bergambar.. so, lau de gambar bersama, aku simpan sesgt..

Luv u very much!!


its him!!!!
 My no.2 is Jack!!!! you are a vice-champion!!! hahahahaaa.... i know him since... eeeemmmm(thinking)..... middle of 2008..i think.. hahahaa.. i cant remember clearly.. hehe.. jack ni slalu x sihat.. asyik sakit kepala jer.. dia ni anti taugeh!! hahahaa.. n honestly la, muka jack ni muka jambu.. dah ramai laki tergoda dengan dia ni.. hahahahaa... ops! (jgn marah r jack) haha.. tapi jangan salah paham.. dia still sejati, x minat ngan laki, minat ngan pempuan.. taste dia?? eeerrrmm.. aku pon xtau... hahahaa.. memilih sgt!

luv u too... our pic together!!

thank you coz you always being with me..thanks coz sanggup bazir kan masa ngan ct, hargai ssesgt... asal ct tensen jer, mesti p cari jack.. aiii.. xleh.. xleh.. xleh cmni... jangan la sedih2 jer yer...  lau xde kwn nk bual2, sila la sms.. hahahaaa...

p/s: i always think bout this: "bgimana jika suatu hari nanti dorg dah xde, apa akan jadi pada aku?? ada ker org seperti mereka??"

1 comment: