Followers

About Me

Thursday 7 April 2011

New life is coming..

hihihihihi.... suke2... esok, genap la 20minggu aku praktikal di M.E.P.S.. macam2 yang baik dan buruk berlaku sepanjang aku praktikal kt company ni [bnyk nye buruk la].. tapi aku amek tu sbgi pengalaman. At least aku dah tau job preassure yg sbnr.. coz praktikal dah bukan cm pratikal! coz company suka memaksa, n bos kedekut![nk kutuk bos tuk terakhir kali] Dan esok adalah hari terakhir aku d company ni.. heheheee... Minggu depan dah start keje, after this, dah xde 'sabtu dan ahad' tuk aku.. coz there is no weekend for me starting next week..

Minggu ni, adalah 'sabtu n ahad' terakhir bagi aku.. Minggu ni nak spent time ngan family n friends... berdebo lak rasanye nk start keja kt company baru... pasni pikir sal kumpul duit jer la.. huhuhu...

Semua org tnye, keje aper? keja ktne? gaji brp? aaaiiii.. penat la jwb benda yg sama.. So, lau org tnye, aku jwb "secret la.. mn leh gtau.. yg penting gaji aku masyuk!!"

Bukan x nk gtau.. just x nk heboh2 sgt... nasihat aku tuk korg kn, lau dah dpt keja, jgn gtau gaji kt member.. kecuali, gtau kpd kwn yg bukan mata duitan!.. coz aku dah bnyk kali jumpa kwn yg bermata duitan n just berkwn ngan korg coz nk duit korg jer.. so, mostly dorg tnye 'gaji brp?'.. Ish! jgn harap aku nk gtau dorg! nanti abis duit aku dorg kikis... bukan aper, aku dah bnyk kali jumpa manusia jenis mcm ni.. lau aku dah tau dorg ni jenis cmni, LANGSUNG XLAYAN!

So, starting next week, dunia aku mungkin berubah.. n kena sedia dengan dunia baru.. pe2 pon Life is Great.. so, Enjoy!

No comments:

Post a Comment